No Raccoons Were Physically Harmed In The Making Of This Post. Emotionally Harmed? Probably.

posted by on 10/11/2011 | 1,360 comments (leave one of your own)

I am going to be straight with you all, I miss Napoleon.

And my squirrels in general.

The bears destroyed my squirrel feeder right before we moved (RUDE) and I have yet to replace it (LAZY).  I know they are out there, the squirrels, watching and waiting for some nutrition and this fills me with shame.

However,  last week when I found two fatass RACCOONS in my trash cans at 7:45 in the morning?  I was filled with rage.  And anger.  And aww, look at the fluffy raccoons.

But mostly anger.

raccoon terror

Raccoons are not squirrels, they do not spark any interest in my heart. They are gross and there were two of them. And they shit all over the inside of my brand new trash cans courtesy of our trash company. Do you know how hard it is to get brand new trash cans in these parts? Difficult, very difficult. I mean, I told J to carry them to the curb so the wheels wouldn’t get scuffed.

He refuses, but at least he doesn’t crap in them (THAT I KNOW OF).

ugh

I decided to gently lay the trash can on its side and then open the lid and release the trash can defilers back into the wild.

I made Zoe open the lid BECAUSE I WAS TAKING PHOTOS.

Plan

One fat ass raccoon came rambling out, but just one. I was pretty sure there were two so I made Zoe look inside and she was all, “Uh, he looks kinda dead to me”.

SADS

And then I was all, “No way is he dead”. So I looked. And he seemed most certainly very dead.

OMG

I freaked out. Who do I call for raccoon removal? Can I post an ad on Craigslist? Do I bury it? Do I leave it in the trash can for other people to deal with? Are we murderers? Will this get back to the squirrel community?

Zoe said we should probably confirm the raccoon’s death by poking him with a stick. I concurred, but only because it was so early in the morning and I was in my pajamas and UGG boots taking photos of the inside of my trash can at 7:45 in the a.m. and we are new to the neighborhood. Let’s speed this up because we are introducing our neighbors to a whole other level of crazy.

And that dead raccoon shot out of that trash can and scared the holy hell out of us.

HOORAY

Trash can miracles, y’all.

Send squirrels,
ZDub

    Comments
  • Canada Pharmacy


    If you are going for most excellent contents like me, simply pay a quick visit this website every day for the reason that it offers feature contents, thanks|

  • The Moon Exports


    Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it’s truly informative. I’m gonna watch out for brussels. I’ll appreciate if you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing. Cheers!|

  • fauxdori travelers notebook


    Hi there! I really could have sworn I’ve gone to this site before but after browsing through a few of the post I
    realized it’s a new comer to me. Anyways, I’m definitely delighted
    I stumbled upon it and I’ll be book-marking and checking
    back often!

    Feel free to surf to my web-site: fauxdori travelers notebook

  • RV Tire Parts


    Howdy! This blog post couldn’t be written much better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I am going to send this article to him. Fairly certain he’s going to have a great read. Thank you for sharing!

  • FbsbBreve


    what would happen if a girl to viagra viagra daily use dosage precio viagra 50 mg

  • Elliott Collision Repair Paint Shop California


    This site was… how do I say it? Relevant!! Finally I’ve found something which helped me. Cheers!

  • Griechenland Nachrichten


    Hurrah, that’s what I was seeking for, what a material! present here at this weblog, thanks admin of this website.|

    leave a comment
    Your email is never shared.
    Required fields are marked *